wtorek, 7 lutego 2017

Bluszczowy Book Tour czas zacząć! #2

Cześć. :)
Kto by pomyślał, że ten czas tak szybko leci. Jeszcze niedawno opublikowałam wpis z zapisami na, drugi w naszej karierze, Bluszczowy Book Tour, a już skończyły się zapisy. Czyżby to był spisek świata?
Po zapięciu wszystkiego na ostatni guzik, gdzie uczestnicy (a raczej uczestniczki) zaakceptowali ostateczną listę wysyłania książki pragnę wszystkich powiadomić, iż zabawa ruszyła z kopyta! Już dzisiaj [Tytany] autorstwa Victorii Scott pędzą w zabezpieczonej paczuszce do pierwszej osoby.


Jesteście ciekawi, kto poczuje wiatr we włosach?


Tym razem nie zgłosiło się dużo osób, lecz i tak się cieszę, że mam dla kogo prowadzić akcję. Przypuszczam, że w trakcie trwania zabawy przyjmę jeszcze dwie, góra trzy osoby. Jeżeli znajdą się chętni do zabawy to możecie się zgłaszać POD TYM wpisem zgodnie z regulaminem.
Oto uczestniczki Bluszczowego Wyścigu, znaczy się Book Tour!
1. WiktoriaCzytaRazemZWami – http://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/

Lada moment zaktualizuję zakładkę Book Tour, gdzie będziecie mogli obserwować przebieg zabawy.
Życzę wszystkim uczestniczkom przyjemnej lektury! :)

4 komentarze:

  1. Również życzę miłej lektury :) Ja książkę już czytałam, była dobra, ale nie zachwyciłam się nią niestety tak samo, jak "Ogniem i wodą" tej autorki.
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, już się nie mogę doczekać :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim dobrej zabawy i miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie polecam 💕 Z resztą, jak wszystkie dzieła Victorii Scott

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.