środa, 21 grudnia 2016

BLUSZCZOWY BOOK TOUR #2 - ZAPISY!

Hej! :)

Pamiętacie może moją obietnicę związaną z tym, że zorganizuję kolejny Book Tour, kiedy tylko nasz blog zdobędzie 100 000 wyświetleń? Jak widać taka liczba została już dawno przekroczona, jednakże musiałam zadecydować, który posiadany przeze mnie tytuł otrzyma szansę ponownego odżycia. Po dłuższych dyskusjach z samą sobą postanowiłam, że to właśnie [Tytany] Victorii Scott podejmą się tej ekscytującej podróży!

Oto skromny baner akcji Book Tour. Jeżeli chcesz to możesz śmiało zabrać go ze sobą na swojego bloga, aby inni mogli się dowiedzieć o tej zabawie! :)

A co trzeba zrobić, aby wziąć udział w tej zabawie? Tego wszystkiego dowiecie się już z podanego poniżej regulaminu. :)


Zasady:

1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać do 5 lutego (2017 roku) w komentarzach pod tym wpisem. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. Prosimy także o automatyczne przesłanie na maila (bluszczowe.recenzje[małpa]gmail.com) swojego adresu zamieszkania!

2. W ciągu 10 dni od otrzymania książki proszę o publikację recenzji na swoim blogu. Ważne jest to, aby w jej tytule uwzględnić frazę BOOK TOUR. W recenzji PROSZĘ O UMIESZCZENIE zdjęcia pierwszej strony z wpisami poprzednich Recenzentów oraz link do organizatora całej zabawy (w tym przypadku mowa o Bluszczowych Recenzjach)!

3. W trakcie lektury możecie śmiało zaznaczać ulubione fragmenty oraz komentować je. Każda oznaka czytelnictwa mile widziana! Po prostu nie chcę powtórki z rozrywki, kiedy to [Jedyny pirat na imprezie] powrócił prawie czysty...

4. Po przeczytaniu książki prosimy o kontakt z następną osobą z danej listy (od nas otrzymacie niezbędne dane kolejnego Recenzenta). Dla mnie liczy się bezpieczna (jak i szybka) podróż [Tytanów], dlatego też stawiamy na wysyłkę listem poleconym priorytetowym. Tym samym mam prawo życzyć sobie skan potwierdzenia przesyłki bądź jej numer. Przez ten wymóg pragnę być świadoma tego, co się dzieje z książką!

5. Do każdej paczuszki warto dołączyć coś, co umili czas z książką. Nie każę od razu tworzyć kilogramowych dostaw żywieniowych, ale czekolada oraz zakładka naprawdę ucieszą kolejną osobę. Można nawet dołączyć liścik, w którym to życzycie „Przyjemnej lektury!”. :)

6. Na sam koniec książka trafi w moje ręce, a ja zostaję zobowiązana stworzyć wpis podsumowujący całą zabawę.

Warto jest zaznaczyć zasady naszej zabawy, dlatego też każdy uczestnik ma OBOWIĄZEK umieścić pod recenzją regulamin akcji. Oczywiście nie musicie go kopiować – wystarczy podlinkować!

Lista oraz wszelkie inne informacje zostaną podane już po zakończeniu rekrutacji w oddzielnym poście. Również zostanie odświeżona zakładka BOOK TOUR, abyście mogli kontrolować przebieg zabawy i to, gdzie aktualnie znajduje się książka.

Dalej jesteście niezdecydowani? To może nasze recenzje pomogą Wam podjąć decyzję?

Do boju, jeźdźcy!

11 komentarzy:

  1. Przyjemnej lektury dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna inicjatywa! W końcu się zebrałam i chętnie wezmę w tym udział! Idę słać maila.
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    https://wiktoriaczytarazemzwami.blogspot.com/
    Już nie mogę się doczekać, aż książka do mnie przyjdzie. Uwielbiam książki tej autorki, a Tytany jeszcze nie czytałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę <3
    biblioteczkaciekawychksiazek.blogspot.com

    I już wysyłam adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby takie głupie booktour, a ile logistycznego myślenia, prawda?
    Mnie by się niekoniecznie chciało, wolałbym kupić sobie książkę i już.
    Nie umiem się bawić... :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia, ja czekam na x book tourów, więc w kolejny wolę się nie mieszać. Ale gratuluję tej pięknej liczby wyświetleń, ja też ją niedawno miałam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę wszystkim świetnej zabawy przy okazji BT! ;) Ja w roku akademickim ciągle podróżuję między domem, a mieszkaniem w innym mieście, więc takie akcje to nie dla mnie, ale mam nadzieję, że zabawa się Wam uda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się! :D (tak w ogóle, to o akcji dowiedziałam się jakiś czas temu, ale dziś mi się przypomniało, że jeszcze się nie zapisałam i wpadam tutaj taka cała spanikowana, że już za późno, a tutaj taka niespodzianka xDD)

    http://strefa-czytania-obowiazuje-wszedzie.blogspot.com/

    Adres wyślę za moment :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie to, że ją czytałam to pewnie wzięłabym udział. :D Miłej lektury wszystkim. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A niech mnie. Jeszcze nie czytałam, a po BookTourze z Piratem mam dobre wspomnienia. Zgłaszam się wobec tego ;)
    zniewolone-trescia.blogspot.com
    Adres już znacie, więc ten wymóg pominę.
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.