sobota, 3 grudnia 2016

BLUSZCZOWE PODSUMOWANIE LISTOPADA

Hej!
Z czym kojarzy Wam się listopad? Zapewne głównie z grobami, zniczami, wielkim zimnem i… pierwszym śniegiem. Właśnie wtedy człowiek woli zaszyć się w domu pod ciepłą kołdrą, z książką w dłoni oraz ciepłym napojem obok. Aż szkoda patrzeć za okno, skoro ma się przed sobą wspaniałą lekturę!
Jak ten miesiąc wyglądał na naszym blogu? Ciekawi statystyk?



Przeczytane w listopadzie:
#Ivy:
Amber Smith – [Co mnie zmieniło na zawsze]
Marzena Rogalska – [Wyprzedaż snów]
A.M. Chaudiere n A. Caligo – [Na jej rozkazy]
Leslye Walton – [Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender]

Królik:
Joy Fielding – [Ulica Szalonej Rzeki]

Swoich recenzji doczekały się również: 
Laurence Yep n Joanne Ryder – [Poradnik dla smoków]
Virginia Boecker – [Łowczyni]


Oprócz tego mogliście także przeczytać:
#Ivy magluje czyli wywiad z Justyną Drzewicką!
Ciekawi, z jakimi pytaniami zmierzyła się autorka [Niepowszednich]? Koniecznie zerknijcie!
Królikowa relacja z krakowskich Targów Książki
Mała podróż w czasie do października, kiedy to mogłam odwiedzić Targi Książki i spędzić trochę czasu w książkowym raju. A łupy zdobyte miesiąc temu wciąż czekają na przeczytanie!
FRUIT BOOK TAG
czyli zabawa, w której do danego owocu przypisujemy poszczególny tytuł. Jakie książki znalazły się w tym wpisie? Sprawdźcie sami.


Coś z życia bloga:
Ilość wpisów: 10 (w tym aż 6 recenzji)
Ilość obserwatorów: 244 (wcześniej 238)

Ilość wejść: 104302 (wcześniej 93023)

14 komentarzy:

  1. U mnie listopad ciężko, bo taka mnie grypa dopadła, że jeszcze ją doleczam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wynik dobry, więc mam nadzieję, że i grudzień będzie dla Was udany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozytywnie napędzające statystyki :) U mnie listopad też dobrze wypadła, ale grudzień zapowiada się bardziej pracowito, więc zapewne książek mniej przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję świetnych wyników i życzę jeszcze lepszych :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetnych statystyk i życzę powodzenia w grudniu! Mam nadzieję, że trafią się Wam do czytania same ciekawe pozycję :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad to najgorszy miesiąc w roku, przynajmniej dla mnie :/ wiele udało wam się napisać w tym miesiącu. Niestety nie znam żadnej książki, o której mówiłyście. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre wyniki, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pod względem czytelniczym listopad u mnie nie odbiegał od normy, ale odnotowałam znaczny spadek energii i chęci :/

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie listopad wypadł średnio.
    Życzę ci udanego grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie listopad niestety wypadł słabo pod względem czytania, ale wiadomo - studia ważniejsze. Odbiję sobie to wszystko w grudniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne statystyki!
    Mój listopad w aspekcie czytelniczym wypadł chyba nawet lepiej, niż październik, co mnie bardzo cieszy :)
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie się rozwijacie! Gratuluję tak imponujących wyników. Oby nowy miesiąc przyniósł wiele sukcesów blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w listopadzie nic nie sypało - nie żebym marudziła. W sumie mnie to cieszy :D Jednak fajnie, jakby posypało na święta :)
    Wynik bardzo dobry :) Powodzenia w grudniu!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.