środa, 27 kwietnia 2016

Królik ryzykuje czyli wyzwanie: Kiedyś przeczytam

Dzień dobry!
Chyba każdy książkoholik zna to uczucie, kiedy na półkach zalega masa książek, które chciałoby się przeczytać. Ale… jest jeden problem – czas. Z rozwiązaniem problemu przychodzi wyzwanie z bloga Lustro Rzeczywistości i tegoroczna edycja wyzwania „Kiedyś przeczytam”! 



A oto moja niesamowita dwunastka, która w tym roku powinna trafić w moje łapki! 



Po lewej: 
▪ Suzanne Collins – [Gregor i klątwa Stałocieplnych]
▪ Rainbow Rowell – [Eleonora & Park]
▪ Joseph Delaney – [Arena 13]
▪ A. G. Riddle – [Gen atlantycki]
▪ Susan Ee – [Angelfall]
▪ Jandy Nelson – [Oddam ci słońce]
▪ Rainbow Rowell – [Fangirl]

Po prawej:
▪ Leslye Walton – [Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender]
▪ Matthew Quick – [Wybacz mi, Leonardzie]
▪ Sarah J. Maas – [Dwór cierni i róż]
▪ Mia Sheridan – [Bez słów]
▪ Sarah J. Maas – [Szklany tron]

Czy mi się uda? Zobaczymy. Do końca roku zostało jeszcze sporo czasu. ;) Będziecie trzymać kciuki? 

***

14 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki :) Czytałam Angelfall i bardzo mi się podobało. Jestem bardzo ciekawa twojego zdania o Szklanym tronie :) A na Bez słów musisz przygotować masę chusteczek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie widzę. Większość sama chce również przeczytać i dokładnie to będzie takie 'Kiedyś przeczytam'. Będzie czas to przeczytam! :)
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że będziemy trzymać kciuki ;) Osobiście czytałam Oddam Ci słońce i było bardzo dobre, aczkolwiek Fangirl.. szkoda słów.A Bez słów, Angelfall i Przypadki Avy chciałabym przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia! Kilka z tych książek też mam w planach. Zobaczymy kto będzie pierwszy ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybrałaś same lekkie lektury, więc powinno pójść Ci jak z płatka :) Ciekawi mnie ta nowa Maas, mam nadzieję, że wyszła lepiej niż "Szklany tron" :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki, bo wiem, że wyczytywanie takich zaległych książek jest trudne, jeśli postawi się przed sobą określony stosik! :)
    Wiele z powyższych książek sama z chęcią bym przeczytała :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki żeby Ci się udało przeczytać wszystkie te pozycje i żeby oczywiście okazały się one dobre i czytało się je przyjemnie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe książki wybrałaś. "Dwór...", ""Osobliwe..." oraz "Bez słów" mam w planie przeczytać - mam nadzieję, że wkrótce ;) "Oddam ci słońce" to coś niesamowitego!
    Trzymam kciuki oczywiście - powodzenia! :D
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Angelfall jest genialne, koniecznie przeczytaj! :D
    Ja natomiast muszę się zabrać za Brak słów <3

    OdpowiedzUsuń
  10. "OCS"♥ Na moim kindlu czeka również "Bez słów" oraz "Dwór cierni i róż" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widze sporo smakowitości. Teraz trzeba życzyć ci powodzenia abyś wytrwała w postanowieniu i rozgromiła zaległości. Masz to szczeście, że do końca roku jeszcze daleko bo było by krucho, prawda? ;3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój stosik składa się z samych ciekawych książek. Na razie czytałam tylko "Oddam ci słońce" oraz "Szklany tron" i były to świetne powieści, dlatego mam nadzieję, że Tobie również się spodobają. Życzę miłej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie jest tak źle. Każda z tych książek ma swoją indywidualną historię...
    Ale przestrzegam Cię przed "Angelfall". Przeczytałam 100 stron i rzuciłam w kąt. To jest tak złe, że gorsza rzecz, to chyba poza Greyem nie powstała...
    "Angelfall" to chore złooo
    A u mnie pierwsza, delikatna dawka Mroza... :)
    Pozdrawiam,
    Isabelle West

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj w wyzwaniu, zaraz umieszczę Cię w podsumowaniu :) Trzymam kciuki i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.