czwartek, 31 marca 2016

BLUSZCZOWE PODSUMOWANIE MARCA

Dzień dobry!

Marzec. Miesiąc, w którym przyroda budzi się z zimowego snu. Drzewa rozwijają pączki, ptaki wesoło ćwierkają z konarów drzew, świat się zieleni, a temperatura na zewnątrz wzrasta. Za nami już Dzień Kobiet czy też Wielkanoc i chowający się w trawach zajączek. Kwiecień macha zza rogu z szerokim uśmiechem, jednak Marzec jeszcze obejmuje nas w tym ostatnim, pożegnalnym uścisku. Jakie wspomnienia książkowe pozostawił dla mnie i #Ivy?


Przeczytane w marcu:
Lista #IVY:
Amy Ewing  [Biała róża]
Morgan Matson  [Odkąd cię nie ma]
Fiona Wood  [W dziczy]
▪ Martha Settler  [Welcome in Purgatorio]; opowiadanie znajdziecie tutaj:
 BLOGSPOT
 WATTPAD
Estelle Laure  [Na przekór nocy]
Katarzyna Berenika Miszczuk  [Ja, diablica]

Lista KRÓLIKA:
Sabaa Tahir – [Ember in the ashes] 
Sabina Jakubowska – [Dom na Wschodniej] 

Podsumowanie trzech miesięcy wyzwania Przeczytam 52 książki w 2016 roku:
#Ivy: 18/52
Królik: 11/52

Dodatkowo swoich recenzji doczekały się:
Ewa Rajter – [Przeklęta laleczka]
▪ Rebecca Donovan – [Co, jeśli]
▪ Suzanne Young – [Kuracja samobójców]

Oprócz tego mogliście także przeczytać:

Królik zapożycza z bloga Silvermoon bardzo ciekawy TAG i przyporządkowuje do planet książki. Gotowi na podróż w kosmos?

… czyli o naszych majtkach, muzyce i innych takich!

O tym, jak to Królik fragment swojej powieści będzie rozprowadzał po świecie!

I coś z życia bloga:
Ilość wpisów: 13 (z czego 6 to recenzje)
Ilość obserwatorów: 176  (wcześniej 163)
Ilość wejść: 39699 (wcześniej 36192)


Jak widać w tym miesiącu dominowała #Ivy, jednak egzaminy gimnazjalne i masa sprawdzianów w szkole nie są dla mnie łaskawe. ;) Mam nadzieję, że w połowie kwietnia moja sytuacja czytelnicza ulegnie zmianie - na lepsze, rzecz jasna. 
A jak u Was podsumowania marca? :)

***

11 komentarzy:

  1. O rany.
    IVY!!!
    Gratuluję tak fajnej statystyki :) Króliku, powodzenia na egzaminach! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ivy pędzisz jak szalona! Już 18 książek, wow! Co do Królika, nie liczy się ilość, a jakość :) Pozdrawiam <3

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry wynik, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wynik czytelniczy. Oby tak dalej!
    Poza tym niektórzy sie dziwią, że #Ivy ma już 18/52. Ja widziałam 36/52 i dopiero tutaj jestem zaskoczona, ale co tam.
    Pozdrawiam =^^=

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne wyniki, gratuluję! Życzę zaczytanego kwietnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wyniki!:)

    P.S. powodzenia już na egzaminach!


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne wyniki! gratuluje! u mnie dopiero bedzie podsumowanie :) nie jestem zawiedziona bo naprawde sie u mnie dzialo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo Brawo! :D
    Marzec widać był udany! :D

    PS. Trzymam kciuki!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nawet dobrze :). Na pewno lepiej niż z lutym, więc może to i prawda z tym budzeniem się po zimie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za Wasze dalsze czytelnictwo. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie w moje skromne progi.
Mam nadzieję, że oferowana przeze mnie treść przypadła Państwu do gustu. Będę przeszczęśliwa, kiedy zostanę nagrodzona komentarzami. To tak niewiele, a potrafi sprawić radość!

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.